متن و کپشن کوتاه لاکچری و عاشقانه در مورد متولدین آبان ماه
تفریحی ، سرگرمی ، سلامت ، روانشناسی ، دانلود آهنگ ، دانستی ها
متن و کپشن کوتاه لاکچری و عاشقانه در مورد متولدین آبان ماه
دو شنبه 15 دی 1399 ساعت 13:31 | بازدید : 240 | نویسنده : مهدیار | ( نظرات )

اس ام اس در مورد آبان ماهی

من زاده ی آبانم!

کلمات در دهانم نمی‌چرخند،

تبلیغ
تخفیف باورنکردنی لباس فقط امروز! الان همه رو میخرن!!

تخفیف باورنکردنی لباس فقط امروز! الان همه رو میخرن!!

مشاهده

وقتی چشم هایم همه ی چیز را می‌گویند

متن لاکچری آبان ماهی

یـه آبان ماهی خاص

ضرورت نداره حتـما شناســـنامه داشته باشه

چون “چـشـمـاش” شناسنامشه

آبان ماهی غمگین

وقتی دل یه ابـانی میشکنه

هیچی نمیگه

فقط خم میشه و

خورده های دل شکستشو

جمع میکنه و میره …

کپشن خاص آبان ماهی

آدم وقتی

یه حس تکرار نشدنی رو با یکی تجربه می‌کنه

دیگه اون حس رو با کس دیگه‌ای نمی‌تونه تجربه کنه

بعضی حس‌ها خاص و ناب هستن…

مثل بعضی آدمـــــــــا مثل ما آبانیا…

هوای عاشقانه ماه آبان

از زاویه های مختلف که برسی کردم دیدم که

ماه آبـان نسبت به ماههای دیگه خیلی قشنگ تره

نه به خاطر این که متولد آبـان هستما نه

واسه این که برگ ها تند تر میریزن

بارون تند تر میباره

قلبها هم تند تر میزنه

اصلا هواش دو نفره تره

اصلا آدمو میبره تو تفکر

متن سنگین آبان ماهی

آبـان ماهی های خاص از یاد نمیــــرن

از دل نمیــــرن ، از ذهن نمیــــرن !

ولی زودتر از اینکه فکرش رو بکنی از پیشت میرن !

متن در مورد آبان ماهی و پاییز

من یه ابانیم !

یادت باشه قبل اینکه بخوای بری من می فهمم!

پس برام بهونه نیار ،

نقش بازی نکن ،

زل بزن تو چشمام و بگو که داری میری ،

بذار مطمئن شم که انتخابم یه ادم ترسو نبوده !

پروفایل آبان ماهی جدید

یه آبانی هر چقدر

کسی رو بیشتر دوست داشته باشه

زودتر از دستش ناراحت میشه

این حساسیت زیاد فقط از روی عشقه

پس بجای بحث کردن درکمون کنین …

متن فال آبان ماهی ها

متولیدن محترم آبان ماه شما:

مهربان، با گذشت و بسیار تودار هستید

به هیچ عنوان خودخواه نیستید

همیشه بهترین را برای دیگران میخواهید

دوستان تان برای تان بسیار مهم هستند

و قدر آنچه را که دارید می‌دانید

آبان ماهی یعنی

آبان ماهی یعنی کسی که

دل شکستن بلد نیست

اما بقیه راحت دلش رو میشکنن

دلنوشته آبان

آبانـــــــــــــــی هستم…

به عقرب بودنم افتخار می‌کنم!

چون کسی وجود نداره با یه عقرب بازی کنه!

نیش عقرب کشنده ست!

اما در عین حال بهترین دوست و همدم واسه کسیه که

با مهربونی باهاش رفتار کنه

عکس متولد ابان ماهی

من آبانی حالت تهوع میگیرم

یکی زیاد از حد تو زندگیم کنجکاوی کنه،

زیادی با من احساس صمیمیت کنه، به من امر و نهی کنه…

پا رو دم عقرب نزار!

آبانی همونقدر که مهربونه و دلسوزه…

همون قدر هم می تونه بدجنس و موزی باشه …

کپشن آبان ماهی ام

من یه آبانیم

اخلاقم خوبه

افکارم تکه

قبول کن

ک امثالم کمه

دختر ابان ماهی یعنی

من متــــولـــد آبان هستم…

بیشتر عـــادت به عـــادت نکردن دارم…

اگر از خطایت گذشتم، دلیل گذشت بعدی‌ام نیست…

خودم هم نمیدانم چــــــــرا گاهی به بعضی ها

بیشتر از عیارشان بهــــاء می‌دهم

شعر در مورد دختر آبان

آبانی اگه بخواد انتقام بگیره هیچی جلو دارش نیست…

وای به حالت اگه مورد حمله اش قراره بگیری..!!

متن طنز آبانی ام برای پروفایل

نمی‌دونم بگم خسته شدم

یا دیگه عادت کردم به این رفتارهای مردم

تو خیابان که راه میرم مردم جلومو می‌گیرن

می‌پرسن تو آبانی هستی؟

میگم بــــــــــــــله، از کجا فهمیدین؟

میگن از جذابیتت!



برچسب‌ها: آبان ,

موضوعات مرتبط: متن زیبا , ,

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


مطالب مرتبط با این پست


















































می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








منوی کاربری


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
نویسندگان
لینک دوستان
آخرین مطالب
خبرنامه
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



دیگر موارد
چت باکس

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
تبادل لینک هوشمند

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان جی فان و آدرس jfun.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






آمار وب سایت

آمار مطالب

:: کل مطالب : 1152
:: کل نظرات : 8

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 3

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 30
:: باردید دیروز : 0
:: بازدید هفته : 270
:: بازدید ماه : 8082
:: بازدید سال : 27557
:: بازدید کلی : 53006